Presa de Possessió del nou Vicari Judical

Dijous 16 de maig a la capella del Palau Episcopal ha tingut lloc l’acte de Presa de Possessió del nou Vicari Judicial del bisbat de Tortosa, I·lm Joan Guerola Arrastraria. A l‘hora habitual del migdia ens hem aplegat per a la pregària curial de cada dia, amb la proclamació de l’evangeli i el cant pasqual del Regina Coeli. Després el bisbe Sergi ha presentat l’acte de la Presa de Possessió destacant-ne el seu sentit eclesial. Llavors sota la presidència de l’Excm. i Rvdm. Mons. Sergi Gordo Rodríguez, bisbe de Tortosa, i en presència tant del Vicari General com de la Cancellera-Secretària General, amb solemnitat mossèn Guerola ha emès la Professió de Fe segons el Símbol niceno-constantinopolità incloent-hi el creure amb fe ferma tot allò que conté la Paraula de Déu i la Tradició, i que l‘Església proposa per a ser cregut, i també l’adhesió amb religiós acatament de la voluntat i de l’enteniment als ensenyaments del Magisteri autèntic de l’Església. Després el nou Vicari Judicial ha jurat Fidelitat de Comunió a l’Església Catòlica en l’exercici del seu Ministeri.

Hi eren presents també l’Ecònom Diocesà i els membres de la Cúria Diocesana, així com el pares i familiars del nou Vicari Judicial amb alguns amics i feligresos de les seves Parròquies. Acabat l’acte estrictament oficial, vam compartir un substanciós piscolabis.

José-Luis Arín Roig
Vicari General