La Delegació de Missions ha participat en la 76 Setmana Espanyola de Missionologia

Enguany la Delegació de Missions hem participat en la 76 Semana Española de Misionologia, amb el lema: “La Oración, Fuente e impulso de la Misión”.

La Facultat de Teologia del Nord d’Espanya de Burgos, junt amb la Comissió Episcopal de Missions i les Obres Missionals Pontifícies, impulsen aquesta trobada, en la qual es donen cita les Delegacions de Missions i OMP diocesanes de tota Espanya al costat dels missioners, laics i sacerdots interessats en la Missió.

Un espai per a la formació, la celebració de la fe i la profunditat en la vocació Missionera.

Un fòrum en el qual han estat sempre molt conjuntes, la teoria, reflexió i testimoniatge de la realitat Missionera.

El IEME, (instituto español de Misiones extranjeras), ha participat molt activament amb conferències i sobretot amb impactats testimonis de Missioners que estan en actiu. Com ja sabeu, la nostra diòcesi compta amb un Missioner d’aquesta institució.

S’ha compartit tot, moments de pregària, “caferet”, ponències, visites guiades a llocs preciosos i plens d’història d’aquesta bonica i acollidora ciutat. Durant tota la setmana també ha estat present una exposició fotogràfica de Selvas Amazónicas: “Miradas sobre la Mision”; imatges plenes d’empatia, frescor, profunditat i sobretot fetes amb el “llenguatge del cor”.

Cadascú des de el seu lloc ens hem sentit que Tots forment part esta Missió Universal que és la nostra Mare Església que Camina vers l’encontre del Senyor.

Delegació Diocesana de Missions