Felicitació nadalenca al Bisbe Sergi

Seguint bons i  sants costums, dijous 20 al matí ens hem aplegat a la Sala Gòtica del Palau Episcopal per felicitar el Nadal al bisbe Sergi, membres del Capítol Catedral, del Consell Episcopal i preveres, així com personal de la Cúria Diocesana. El Vicari General, recordant la seva presentació de la Diòcesi amb la “riquesa de la varietat i el tresor de la unitat a l‘entorn de la Seu tortosina”, emmarca la felicitació nadalenca al Pastor diocesà com una invocació al Déu-amb-nosaltres perquè sigui font de felicitat sobretot pels més necessitats segons l’esperit de les Benaurances: Ser feliços fent feliços els altres. El bisbe Sergi agraeix les paraules del Vicari General i ens convida a ser una “Església en sortida” com ho està fent ell, recorrent el Bisbat i coneixent els agents de pastoral. Finalment ens exhorta amb la lletra de diverses Nadales i acabem cantant tots el clàssic “Adeste fideles”.

Rev. Jose Luis Arín Roig
Vicari General