Eucaristia en els 90 anys de Mn. Insa

Avui més que mai, en un món desorientat i fràgil, el Ministeri Sacerdotal és necessari per a expressar i celebrar la presència de Déu enmig del seu Poble:  aquesta afirmació del bisbe François Bustillo al final del seu llibre ”La vocación del sacerdote ante las crisis” bategava  en el cor del Rector i del Consell Pastoral de la Parròquia Mare de Déu dels Dolors quan pensàvem en la conveniència de celebrar una Eucaristia per donar gràcies a Déu en ocasió dels 90 anys de mossèn Pepe Insa que en va ser el Rector durant 18 anys (de 1978 a 2016) i ara hi concelebra cada dia: la seva lucidesa mental i el seu cor sacerdotal segueixen sent un bon referent per a molts. El bisbe Sergi ha tingut el detall de presidir-nos l’Eucaristia i animar-nos a donar-li constantment gràcies al Senyor que se’ns hi fa present sobretot en el Ministeri presbiteral. D’entre els nombrosos participants a la Missa cal destacar la presència d’antics Militants del Moviment Diocesà de Joves Cristians del que mossèn Pepe en fou el Consiliari i gran impulsor a les dècades dels anys -80 i -90. Amb el cant de l’himne a la Mare de Déu dels Dolors (lletra i música de mossèn Pepe) acabà l’Eucaristia per compartir després un pica-pica al Centre Parroquial “Mossèn Insa”.

Rector de la Parròquia Mare de Déu dels Dolors