Eucaristia d’obertura de les celebracions del 250è aniversari del temple parroquial de Sant Miquel

Aquest diumenge 3 de desembre, coincidint amb l’inici de l’any litúrgic i, per tant, 1r diumenge d’Advent, el nostre bisbe Mons. Sergi Gordo va presidir l’eucaristia d’obertura de les celebracions del 250è aniversari del temple parroquial de Sant Miquel i Sant Benet de Tivenys.

L’eucaristia va comptar amb la participació de moltíssims fidels del poble, acompanyats per la corporació municipal i representants de totes les associacions i entitats del municipi als quals va donar la benvinguda el rector de la parròquia, Mn. Tomàs Mor. Va ser una celebració revestida de solemnitat i acció de gràcies, per això aquest cop es va comptar amb la presència del Cor de Cambra Tyrichae, que va dignificar la litúrgia de l’eucaristia amb cants propis de l’Advent. En finalitzar la celebració el Sr. Bisbe, amb l’ajuda dels xiquets que es preparen per a rebre la primera comunió, va encendre per primer cop el ciri commemoratiu del 250è aniversari, la llum del qual presidirà totes les celebracions de l’any que encetem.

En finalitzar l’eucaristia Mons. Sergi Gordo va plasmar el seu escrit i signatura al llibre de dedicatòries de l’aniversari i tot seguit uns membres de la comissió organitzadora dels actes van fer el pregó en què anunciaven tots els esdeveniments que es portaran a terme durant l’any, fins la finalització de la commemoració el dia de la solemnitat de Crist Rei.

La cloenda de l’acte va anar a càrrec del Cor Tyrichae, que va oferir un concert de música religiosa, música d’Advent i algunes nadales. Finalment tots els aplegats a l’església cantaren junts l’Himne a Sant Miquel, patró de Tivenys.

Pau Prades