El Bisbe Sergi visita les comunitats parroquials de la Ràpita

El passat dissabte, 2 de desembre, el Bisbe Sergi es trobà per primera vegada amb les dues comunitats parroquials de Sant Carles de la Ràpita: la de la Santíssima Trinitat i la de Sant Josep Obrer. El Bisbe presidí la celebració de l’Eucaristia i ens contagià tant als infants, com als joves, com als adults, la il·lusió i l’esperança que són pròpies de l’Advent.

Després de la celebració, a la Planta Parroquial, vam compartir un  senzill sopar amb les aportacions culinàries dels participants: Consells de Pastoral i Economia de les dues parròquies, catequistes, religioses i algunes persones més vinculades a la litúrgia (sagristia, cants, etc.).

Va ser una jornada entranyable per acollir per primera vegada entre nosaltres  a aquell que ve en el nom del Senyor, aquell a qui el Papa Francesc  ha posat com a pastor de la nostra Església diocesana.

Parròquies de La Ràpita