El Bisbe Sergi visita Amposta

El diumenge 24 de setembre la parròquia de l’Assumpció de Maria d’Amposta, gaudia d’una festa especial motivada per dos elements ben significatius. La presència del bisbe Sergi, per primera vegada com a pastor diocesà, a una de les parròquies de la ciutat i la Celebració del Do de l’Esperit a tretze joves i dos adults que rebien de mans del nou pastor acabat d’arribar a aquesta porció del poble de Déu que és la nostra diòcesi de Tortosa.

Una celebració que litúrgicament coincidia amb el text dominical de Mateu 20,1-16 que parla de la bondat i generositat del Senyor amb tothom que ha rebut la invitació del Senyor i li ha correspost treballant a la seva vinya. Vocació i generositat. Dos elements desenvolupats i dirigits a aquells joves i a la comunitat que els acompanyava, àvids d’escoltar in situ al qui ha estat nomenat pastor de la diòcesi.

Al final, abans la benedicció, els Confirmats feien públic un manifest d’agraïment a la parròquia i, en especial, a les tres catequistes fent-les l’obsequi d’un pom de flors. Acabada la celebració, els assistents tingueren la oportunitat de saludar i conversar amb el bisbe Sergi i, a la vegada, el bisbe conèixer una mica més la realitat de la seva nova diòcesi.

Mn. Ramon Font