Benedicció del nou local de Càritas parroquias de Vandellòs

El passat 22 de febrer, Càritas Parroquial de Vandellòs va celebrar la benedicció del nou local. Aquest nou espai està novament cedit per l’Ajuntament Municipal de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, i que havia sigut antigament l’escorxador. En els últims anys, també havia esta el lloc on s’ubicava l’Àrea de Defensa Forestal (ADF), tot i que actualment estava en desús perquè aquesta última entitat ja no hi era. Així doncs, després de fer les oportunes modificacions i adequacions, Càritas Parroquial de Vandellòs disposa d’un loca a peu pla, amb un ampli espai de magatzem, un ampli rebedor per repartir el menjar i un despatx prou gran per fer les acollides i l’arxiu.

La benedicció va ser realitzada per Mn. Jordi Salvadó, rector de la parròquia i president de Càritas Parroquial. Va estar acompanyat en tot moment de l’Equip de Càritas parroquial, a més d’una nombrosa representació de l’Equip de Càritas Parroquial de l’Hospitalet de l’Infant, que hi foren convidats.També van ser-hi presents el director de Càritas Diocesana de Tortosa, Dídac Rodríguez, que va fer un petit discurs, el Secretari General de Càritas Diocesana, Agustí Adell i la técnica que acompanya l’equip de Vandellòs, l’Andrea Martins.

No hi podien faltar-hi una nutrida representació de l’equip de govern municipal, encapçalats per la seva alcaldessa, Assumpció Castellví, i una bona part dels veïns i veïnes del poble, així com també alguns dels participants de la Càritas Local. En acabar els parlaments, es va tenir un record per un dels voluntaris, en Jaume Arbòs, marit de la directora de Càritas Parroquial, la Sisqueta Margalef, i que ens va morir el passat mes d’agost.

L’acte va concloure amb un petit berenar a base de xocolata i pastes.

Si voleu veure la notícia que es va treure a la televisió local: https://www.youtube.com/watch?v=tD0wL0ig3lM&ab_channel=tvvandell%C3%B2s

Càritas Parroquial de Vandellòs