Assemblea Diocesana de Mans Unides

El passat dia 3 de febrer Mans Unides de la Diòcesi celebrava l’assemblea anual. La jornada va ser Presidida per l’Excm. i Rvdm. Sr. Sergi Gordo, bisbe de Tortosa, que per primer cop ens acompanyava en un dia tan important per a tots nosaltres. Després de la pregària inicial, el Bisbe Sergi ens adreçà unes paraules de reflexió sobre el servei de Mans Unides envers els nostres germans dels països del Sud des de 1959. Un compromís que neix de l’Evangeli per aconseguir la justícia, la dignitat i el progrés integral de la persona.  Va compartir el sentit del lema de la campanya 2024 , “L’efecte ésser humà”,  que fa una crida a la responsabilitat de tot home i dona no només en la cura de la Terra sinó també en la reparació dels danys inflingits . L’ésser humà és l’única una espècie capaç de canviar el planeta, per tant, cal fer una conversió urgent dels nostres estils de vida i de consum per ser realment equitatius i sostenibles.

La tresorera de Mans Unides presentà els comptes de 2023 que van suposar uns ingressos de 169. 378,66 €, un augment del 3% respecte a l’any anterior.

L’assemblea va tenir com a punt central l’elecció de la nova presidenta diocesana. La votació dels 55 membres assistents a la convocatòria van atorgar la seva confiança a Carmen Manzano Giménez, a qui agraïm que hagi assumit aquest servei a Mans Unides.

Aprofitem estes línies per reconèixer l’esforç, la il·lusió i el treball desinteressat dels diferents equips parroquials de Mans Unides del nostre Bisbat així com la generositat de tantes persones que fan possible que la vida de tants germans del Sud pugui millorar any rere any.

Equip Diocesà de Mans Unides