75è Aniversari de la Dedicació de l’Església de Sant Miquel

El passat dia 29 de juny, festa de Sant Pere i de Sant Pau, la Parròquia de Sant Miquel de la Cava celebràvem els 75 anys de la Dedicació de l’actual temple parroquial. Amb una Eucaristia d’acció de gràcies iniciàvem les celebracions que ens acompanyaran durant el proper curs fins a la clausura de les celebracions el 31 de maig de l’any vinent. Una Eucaristia on participàvem un gran nombre de fidels, iniciàvem encenent i beneint el ciri commemoratiu dels setanta cinc anys; vam presentar a l’ofertori el calze i el copó que han regalat a la Parròquia i que beneíem per utilitzar-lo a la celebració. Al final de la Missa la Cancellera Secretària del nostre Bisbat, membre de la nostra Comunitat Parroquial ens llegia la carta que el nostre Bisbe Mons. Sergi ens enviava, ja que no podia estar entre nosaltres per la seva participació en la peregrinació diocesana a Lourdes. Després de la Missa ens uníem en un sopar popular al carrer i una mica de festa. Serà un curs amb diferents actes i celebracions que desitgem que ens ajudi a créixer com a Parròquia i Comunitat viva i a la vegada evangelitzadora.

Mn. Joan Guerola